Qaseh Beauty Set Produk Muslim Kulit Cerah Gebu Berseri Dalam 7 Hari

Fenomena putih gebu sekarang memang sangat banyak dengan pelbagai jenis produk di pasaran. Qaseh beauty Set dari Jalinan Qaseh produk Muslim adalah antara produk yang istiqamah dengan kualtiti dan kandungan bahan semulajadinya. Dan ia sudah sememangnya terbukti. Dapatkan sekarang. No .KKM : Not 080700506k Not 0809009473. Diiklankan di channel IKIM.FM


Jerawat semua clear dah kecut. Kulit menjadi lebih cerah, bersih dan gebu serta falwless. Menghilangkan jerawat..jeragat serta parut degil yang lama dalam masa 7 hari InsyaAllah dengan izin Allah swt jika anda konsisten dan istiqamah. Wajah lebih berseri dan menawan.
 
Jalinan Qaseh kini dalam dalam pek baru lebih elegant dan mudah dibawa ke mana-mana lebih compact dengan dua jenis Qaseh Beauty Set iaitu satu untuk set Jeragat dan satu lagi set Jerawat


Mulakan dengan Bismillahirahmanirrahim dan selawat 3 kali apabila menggunakan set ini. InsyaAllah anda pasti berpuas hati dengan kesannya.

Set 3 in 1 Jerawat


Sesuai bagi kulit muka yang sensitif, berjerawat dan normal. Ianya sesuai bagi kulit yang berparut.

Kandungan :

  • Beauty Soap ( 50g )
  • D'Kunyit ( 6g )
  • UV  Pearl Cream

Fungsi :

Beauty soap : Sesuai bagi kulit muka yang sensitif, berjerawat dan normal. Membantu mengeringkan jerawat dan mencerahkan kulit wajah.

D'Kunyit Cream : Dihasilkan dari herba-herba semulajadi dan bahan utamanya ialah kunyit. Ianya membantu menghilangkan jeragat dan mengatasi masalah jerawat parah.Ianya sangat sesuai bagi menghilangkan parut.Digunakan pada waktu malam sahaja.


UV Pearl Cream : Melindungi kulit dari sinaran pancaran matahari dan mencerahkan kulit menjadi lebih berseri.

Set Jerawat
RM 69.90 S/M
RM 79.90 S/S 

Set 3 in 1 Jeragat


 
Sesuai bagi kulit muka yang berjeragat dan berparut. Membantu menghilangkan jeragat dan mencerahkan kulit wajah

Kandungan :

  • Beauty Soap ( 50g )
  • Krim jeragat ( 6g )
  • UV  Pearl Cream

Fungsi :

Beauty Soap
: Sesuai bagi kulit muka yang sensitif, berjerawat dan normal. Membantu mengeringkan jerawat dan mencerahkan kulit wajah.
 

Krim jeragat : Dihasilkan dari herba-herba semulajadi. Membantu menghilangkan jeragat dan mengatasi masalah jerawat parah. Ianya sangat sesuai bagi menghilangkan parut. Digunakan pada waktu malam sahaja.

UV Pearl Cream : Melindungi kulit dari sinaran pancaran matahari dan mencerahkan kulit menjadi lebih berseri.

Set Jeragat
RM 69.90 S/M
RM 79.90 S/S


Masalah Berikut Kini Boleh Diatasi :
  • Masalah jeragat
  • Masalah jerawat parah
  • Parut dan cela 
  • Tona kulit tidak sekata
  • Kulit gelap
  • Bintik hitam
  •  
    Antara Testimonial


Sejak dari zaman remaja saya mengalami masalah kulit berjeragat dan ia menjadikan wajah saya berparut dengan teruk. Apabila kawan saya mencadangkan produk set JQ 2 in 1 ini, saya pun terus mencuba.Setelah menggunakan produk ini serta mengamalkan minum Marine Collagen dengan konsisten, parut- parut di muka saya beransur hilang malah masalah jeragat juga telah tiada. Saya amat berpuas hati dengan hasil mengagumkan yang saya perolehi. Cubalah set ini jika anda ingin cantik dan berseri seperti saya.
NORHAYATI (KELANTAN) ,0145050127

Kawan-kawan saya selalu menegur muka saya yang berjerawat dan mempermainkan keadaan wajah saya. Pelbagai produk telah saya cuba tetapi selalu menemui jalan buntu. Saya memberanikan diri untuk mencuba Set 4 in 1 JQ  ini dan minum Marine Collagen untuk masalah kulit. Kini kulit saya semakin cerah, jerawat tiada dan berseri. Kawan-kawan yang mempermainkan saya dahulu pun terkejut..! Gembiranya saya sekarang!

NUR ATIQAH (KAMPAR, PERAK), 013-5960409







Boleh baca ayat ini Surah Yusuf Ayat 4



IZQOO..LAYUU..SUFULI..ABII..HIYAA..ABATII..INNII..RO..AI..
TU..AHADA..’A..SHAROKAUKABAA. WASHH..SYAM..SAWALQOMARORO..AI..TUHUM..LII..SAA.JIDIN.
 
Makna Surah Yusuf ayat 4 :
(Ingatlah peristiwa) ketika Nabi Yusuf berkata kepada bapanya: "Wahai ayahku!
Sesungguhnya Aku mimpi melihat sebelas bintang dan matahari serta bulan; Aku
melihat mereka tunduk memberi hormat kepadaku".
Keterangan : Sewaktu hendaklah membaca ayat ini,
menadah tangan & setelah selesai diulang 3x, sapukan (aminkan) diwajah.

Jadi ape tunggu lagi?? Dapatkan Qaseh Beauty Set sekarang dengan tawaran harga yang sangat berpatutan selagi stok masih ada

Moga cantik menawan menyambut Ramadhan dengan kulit cerah, bersih berseri di pagi Aidilfitri

Pm
Facebook : Nur Haslynna

Ulasan

Catatan Popular