Weekly Prize Van Houten Indulgence - Edisi Menang Bergaya :)



Alhamdulillah... 


Firstly memang tak sangka menang coklat yang banyak sememangnya aku 'hantu coklat'. 

Join contest ni pun saja2 lepas tengok dia asyik bermain dalam iklan google adsense kat blog ni so ape lagi aku just klik then isi detail dan buat slogan tapi jangan buat selalu tau iklan iklan google tu kt blog sendiri nanti kena banned lagipun tak nampak iklan 'Van Houten Indulgence Contest' tu kt web lain so aku klik laahh mencuba nasib satu lagi hadiah utamanya Trip To Amsterdam besttt tuu.... Aku pun tak ingat dah slogan macam mana. Few weeks after that aku terima email "congratulations" menang hadiah week 7 alhamdulillah dapat coklat masa tu dah nak balik kampung berhari raya so makan coklat sakan lah hari raya anak beranakkk....

puehhh hatiiii....

Ulasan

Catatan Popular