No Comment





Sebelum nie ada reader yang tanya kenapa tak dapat komen walaupun ada ruangan komen. Sebenarnya aku tutup or  hidden ruangan komen meaning readers tak dapat komen if nak komen terus email pada aku. Tapi sekarang aku dah bukak balik hehe sebab ada yang tanya tapi aku prefer jawab trough email meaning pm jer terus kalau nak tanya apa2 ..cheh macam hebakk jer bukan banyak soklan readers tanyer. Tapi sebenarnya motif utama blog aku untuk pembacaan aku sendiri ..then aku share ape yg terbaik dalam blog aku. Tapi aku tak tau kot ade yang sentap ke ape kan tapi blog lebih kepada parenting biasalaa kalau ade orang suka...like100 mesti ade haters kan...hehe..apa pun hopefully my blog dapat sedikit sebanyak membantu parent dengan tips2 yg aku share. Bende yang baik harus kita kongsi.

Ulasan

Catatan Popular