Basket's Toys


Dua2 anak teruna aku mase kecik memang perangainya sama kot suka duk bakul mainan time main2 tu. Tapi dalam banyak2 bakul mainan mereka suka yang nie blue basket. Lepas duduk  lama2 dalam bakul dikumbahkan semua mainan tu… iskh2 letih koje asyik mengemas barang yang berterabur je. Kalau dlu Dania dan Haikal kecik lagi tapi sekarang sudah  besar boleh disuruh tolong kemaskan mainan. Kalau adiknya Hakim yang buat aku minta diorg kemaskan jugak tapi tengok mood merekalah.






Tapi gaya permainan Hakim lagi meletihkan die suka sangat tengok mainan jatuh dari tempat tinggi terutama bola. So kejenya memang selalu bertenggek dekat area tangga memang sangat membahayakanbut sekarang dia lagi expert orang nak amik memang dia marah. Kalau dlu masa Dania dan Haikal kecik2 memang suka main2 baling2 mainan dari tempat tinggi juga tapi masa tu duduk kat apartment. Tempat favourite mereka ialah  kat balcony sebab kat situ ade rumah kecik cam khemah aku letak semua toys diorang dalam tu. 






Cuma masalahnya lepas tu diorang main baling2 ke bawah habis rosaklah toys tu and memang aku dah tak kutip dah malu satu hal then maybe toys tu rosak kot kena baling. So semua mainan tu mungkin cleaner yang kutiplah. Confirm ramai lah orang marah sebab anak-anak aku main baling2 barang habis sepah2 maybe dia cakap apalah mak and ayahnya tak tengok anak-anak main baling2 mainan. Nasib baik bacolny tu tak menghadap tempat parking tapi surau kalau tidak abis kereta orang cuma risau kena orang time nak pegi solat kat surau .

Ulasan

Catatan Popular