Kenapa Vitamin C Dari RoseHip Sangat Popular


Vitamin C Rosehip sudah jadi fenomena dan sangat glamour terutamanya pada golongan remaja masa kini sebagai pemutih kulit secara sekata yang selamat digunakan. Ia sebenarnya sumber vitamin c mudah diperolehi di negara Amerika. Vitamin C rosehip juga telah terbukti sangat berkesan dalam merawat luka, kerosakan uv pada kulit, masalah kulit, kulit terbakar akibat matahari dan lain-lain berkenaan kulit. Dan negara Amerika merupakan pengeluar makanan tambahan yang terbesar di dunia.


Fakta Rosehip sebagai vitamin C


  • Berasal dari benih buah rosehip, satu tumbuhan liar yang tumbuh di Chile,South America’s western
  • Yang sangat tinggi dalam asid lemak perlu (lebih 70% daripada benih rosehip adalah asid lemak)
  • Kaya dengan vitamin dan antioksidan, terutamanya Vitamin C, Vitamin A (retinol), dan linoleik dan asid linoleniksemua superstar untuk kulit dan rambut kesihatan
  • Telah digunakan oleh orang-orang Mesir Purba, Maya dan asli Amerika untuk sifat-sifat penyembuhan


VITAMIN C PLUS ROSEHIP UK 1500MG
 
Rose Hips adalah buah bunga mawar. Ia terhasil selepas semua kelopak bunga mawar gugur. Rose hips adalah SUMBER TERBAIK Vitamin C kerana ia mengandungi 50% lebih vitamin C dari buah oren.

1) Immune booster yang hebat. Disebabkan itu ramai yang menggunakan rose hips sebagai suplemen bagi merawat demam, selsema.
2) Baik untuk masalah buah pinggang.
3) Baik untuk masalah sembelit ringan.
4) Baik untuk masalah rheumatiod athritis - mengatasi keradangan sendi
5) Mengandungi pelbagai anti-oksida : , flavinoids, polyphenols, leucoanthocyanins and catechins. Disebabkan ini rose hips dianggap sebagai 'cancer-preventive' yang baik. Juga baik untuk kesihatan jantung.

Apa pula fungsi Rose Hips untuk kulit ?

Rose Hips mempunyai kandungan Vitamin A yang tinggi. Vitamin A = Vitamin Kulit.
- merangsang penghasilan sel2 kulit baru
- memperbaiki parut dan luka
- menjadikan kulit anjal
- mencegah kedutan
- melembabkan kulit

SUPPLEMENT TERBAIK UNTUK MERAWAT MASALAH JERAWAT

Ini merupakan kebaikan dan manfaat vitamin C yang paling menarik untuk penjagaan kulit muka. Sesuai untuk anda yang ada masalah parut jerawat. Vitamin C boleh menghasilkan kolagen dalam jumlah yang banyak. Kolagen inilah yang akan berfungsi sebagai agen penyembuhan luka . Kolagen akan menjadi salah satu komponen penting dalam proses penyembuhan luka termasuk luka bekas jerawat . Pengambilan vitamin C secara rutin dapat menyembuhkan jerawat di muka.

Jadi sesiapa yang ada jerawat atau pun parut jerawat bolehlah cuba Eiffelda Vitamin C.

Ramai testimoni pengguna produk ini yang berjaya menghilangkan jerawat atau parut jerawat.

Jadi jangan tunggu lama-lama untuk mendapatkan Vitamin C ROSEHIP. Dengan kandungan Rose Hips di dalamnya, itu merupakan sumber Vitamin C yang sangat baik.Semua peringkat umur boleh mengambilnya sebagai supplements tambahan.


Luar biasanya Vitamin C ini kerana Vitamin ini ialah Vitamin C Rosehip dari USA. Halal dan 100% natural ingredients. Doktor pun recommend makan vitamin ni untuk kesihatan badan. Jadi makan tanpa was-was. Because no side effect!. Demam pun dah jarang kena.



Masih tak tergerak hati nak cuba? Apa kata tengok testimonial ini . Sehari beratus2 botol terjual. Ramai yg repeat order 



























Ulasan

nurmisnan berkata…
X peelrnah cuba produk vit c rosehip ni
Bampak boleh memutihkan kulit. Tapi jgn
X minum air yg sebaik2 ya.
Unknown berkata…
Hai sis.. Sis ada whatspp?
Unknown berkata…
Hai sis.. Sis ada whatspp?

Catatan Popular