Winner Contest Trouver - Edisi Menang Bergaya -:)

Baru ade times nak type cite pasal menang contest dengan Trouver. Memang tak sangka dapat menangi HP Lenovo...plan nak by my mum...terasa seperti betul2 menang bergaya..cheh perasannn....sebab tak sang terpilih. Alhamdulillah sangat2...syukur ya Allah. Sertai contest ini secara tak sengaja sebab memang tengah survey2..usha2..aplikasi yang sesuai untuk detect location kids maklumlahh ibu ayah kat ofis nie risau bukan kepalang kat anak2 dekat sekolah...macam2 kes kita dengarkan...



So that...For those yang kurang familiar ape itu Trouver boleh baca explaination di bawah.

🙏 "RISAU ANAK HILANG TANPA DAPAT DIKESAN?" 🙏

Risau dengan kejadian culik yang semakin menjadi-jadi? Risau anak berada di mana? Nak pastikan anak sampai di sekolah dengan selamat? Nak kesan lokasi anak dengan mudah? Mahu tingkatkan keselamatan anak?

"Saya terpikat dgn Trouver lepas tengok kat TV1 haritu. Sape sangka produk tempatan mampu capai tahap ni. Saya mmg puas hati. Takdela saya nak pening kepale risau-risau tak tau anak ada kat mana lagi. Mmg recommended!"
Izan, Kajang.

"Saya sekali beli 2 device. Sentiasa bawa. Letak dalam beg isteri. Senang nak ambil dia balik kerja. Waktu anak sekolah, letak dalam beg anak. Detect anak lebih cepat dengan Trouver. Bila jalan2 pasangkan kat poket baju anak yang paling aktif. Senang hidup. Bateri pun setahun sekali tukar. Tak pening."
-Koba, Sarawak.

"Kawan saya recommend Trouver kat saya."
-Tee, KL.

"Trouver terbaik! Boleh track walaupun dalam bangunan."
-Imran, Petaling Jaya.

"Product yang sangat berguna."
Farid, Shah Alam.


TROUVER, PERANTI PENGESAN LOKASI ANAK
 
Ianya dicipta untuk bantu ibubapa;
MENGESAN LOKASI ANAK SECARA 'LIVE' DENGAN MUDAH DAN PANTAS
BERKONGSI LOKASI ANAK DENGAN KELUARGA
MENERIMA AMARAN SEGERA SEKIRANYA ANAK KELUAR DARI KAWASAN SEPATUTNYA
MEMINTA BANTUAN ORANG RAMAI SAMA-SAMA MENGESAN LOKASI ANAK DENGAN MUDAH

Ramai ibubapa yang SUKA SANGAT dengan TROUVER. Mana taknya, hilang kerisauan mereka apabila dapat melihat LOKASI ANAK-ANAK mereka secara 'LIVE' dari smartphone mereka.


Sambil ibubapa sibuk bekerja, dapat juga mereka pastikan anak-anak mereka berada di lokasi yang sepatutnya menggunakan TROUVER


BAGAIMANA TROUVER MEMBANTU ANDA?

👍 LANGKAH 1: SCAN PERANTI TROUVER pada smartphone anda.

LANGKAH 2: LETAK PERANTI TROUVER pada anak.

👌 LANGKAH 3: PANTAU LOKASI ANAK dari smartphone anda.

MUDAH SAJA PENGGUNAANNYA!

Kegelisahan dan kerisauan ANDA pasti hilang apabila sentiasa dapat melihat LOKASI ANAK dengan menggunakan TROUVER. Daripada anda TERTANYA-TANYA anak berada di mana, KINI info lokasi anak anda berada di HUJUNG JARI!


DENGAN TROUVER, BANYAK FAEDAHNYA!

👉 MUDAH SETUP. Tak perlu 'wiring'. Senang saja nak setup, budak-budak pun boleh buat. Gerenti anda tak pening kepala!

👉 TERUS BOLEH PAKAI. Tidak perlu tunggu pengaktifan dari sistem. Harini anda terima Trouver, harini juga anda boleh tengok lokasi anak.

👉 TIADA YURAN BULANAN. Tak perlu pening-pening bayar bulan-bulan. Dengan Trouver, anda dapat jimat ribuan ringgit demi meningkatkan keselamatan anak.

👉 REAL-TIME TRACKING. Kesan dan pantau lokasi anak secara 'live'. Kalau anak sedang bergerak, anda dapat melihat pergerakan anak anda. Anda tak akan risau lagi sebab lokasi terkini anak ada pada smartphone anda.

👉 SOCIAL SHARING. Info peranti boleh share kepada ahli keluarga dan rakan-rakan tanpa had. Sekarang ni kalau berlaku kehilangan, orang akan share maklumat sahaja di FB. Tapi dengan Trouver, boleh share info peranti anak kepada orang ramai & mereka boleh sama-sama bantu mengesan lokasi anak.

👉 INSTANT ALERT. Anda akan mendapat amaran segera sekiranya anak keluar dari kawasan yang sepatutnya. Dengan ini, anda dapat mengambil tindakan sebelum kejadian yang tidak diingini berlaku.

👉 COMMUNITY TRACKING. Sekiranya smartphone anda tidak dapat mengesan lokasi anak secara terus, smartphone orang ramai, yang berada di sekitar lokasi anak anda, akan membantu melaporkan lokasi anak. Oleh itu, anda masih dapat mengesan dan memantau lokasi anak di mana jua anak anda berada.
 

SESUAI UNTUK ANAK-ANAK KECIL, SEKOLAH RENDAH MAHUPUN SEKOLAH MENENGAH.

DENGAN MEMILIKI TROUVER, ANDA AKAN DAPAT;
Peranti Trouver
Trouver Mobile App
Trouver Web App
 




✆✆ UNTUK ORDER/PERTANYAAN ✆✆
>> WHATSAPP "TRV" ke 018-220 5900 <<
 

Ulasan

Catatan Popular