Invitation Majlis Penyampaian Hadiah Hakathon


Firstly lepas abis presentation untuk pertandingan Hackathon sebelum ini aku dengan husband dah tertanya2 kenapa dipanggil lagi untuk 2nd presentation. Rupanya pihak urusetia inform yang dipanggil untuk 2nd presentation ni bukan semua tapi yang terpilih iaitu seramai sepuluh team, Masa tu dah rasa tak sangka jugaklah banyak2 team yang join team kami in listed wahh rasa bangga jap tp tak nak hanyut laa heheh. Memang tak sangka dalam list top 10 sebab penyertaan ni sekadar suka2 sahaja tiada niat nak compete apatah lagi target untuk menang. 


Mungkin rezeki yang tak disangka semuanya dah ditentukan. Alhamdulillah sangat2 team kami dapat tempat kedua dalam pertandingan Hackathon Data Terbuka 48 hours. Boleh baca penyertaan kami di sini.



Mungkin ini rezeki anak2 dan ma, mak serta abah serta adik beradik yang sentiasa bagi kami fully support dalam apa jua keadaan. Kemenangan ini mungkin menjadi momentum atau mungkin permulaan bagi kami untuk memulakan step yang lebih jauh mohon agar dipermudahkan. Amin.....Itulah harapan kami. Kalau arwah abah ada mesti sangat happy sebab sentiasa support apa yang terbaik kami lakukan....

Ulasan

Ayu berkata…
Alhamdulillah. Tahniah.
emalin mohd berkata…
Wow tahniah. Memang rasa gembira sangat kan bila kita tidak expect akan menang tapi menang

Catatan Popular