Besday Dania 2 Tahun hingga 8 Tahun

Pada 17 Februari 2017 maka genaplah umur my little princess Dania yang ke lapan (8) tahun sekarang dah bukan  'little' sangat dah . Macam tak percaya little snow ibu yang macam ala2 Fantaghiro ibu dah besar. Dan since  start sekolah tahun lepas kulit sudah agak golap sket sebab asyik main panas jer maklumlah lebih freedom bila dah bersekolah kurang sangat pantauan berbanding semasa berada di Taska.


Disebabkan banyak gambar besday Dania dari awal birthday's celebration sudah lost jadi ibu terpaksa cari semula dan kumpul dalam satu posting di sini. Manalah tahu bila Dania sudah dewasa dapatlah tengok memori indah Dania sewaktu sambut hari lahir. Itu pun jika complete picnya, mana yang ada sajalah. 

Nanti ibu dan ayah dah takde, Dania boleh tatap memori dan kenangan indah ini. At least Dania tahu yang mana ibu dan ayah tidak pernah lupa akan hari lahir Dania walaupun Dania sering ingatkan tarikh hari lahirnya saban tahun sejak dia mula mengerti betapa seronoknye bila ada celebration hari jadi dengan cake comel, ballon dan sebagainya mungkin pengalaman dari persekitaran melihat kawan2 sambut besday. Ibu dan ayah sangat bersyukur Dania membesar dengan sihat, alhamdulillah. "Moga Allah sentiasa melindungi kamu nak dan menjaga maruahmu" sehingga dewasa sehingga ada pengganti yang akan menjagamu kelak selepas ibu dan ayah iaitu "suamimu" :)

Moga sentiasa menjadi anak yang baik dan sollehah buat ibu dan ayah.






Ini masa umur genap 2 tahun...si comey ibu first sambut besday







Ini masa umur Dania genap 3 tahun masa ni sudah agak nakal keletahnya





Ok ini masa sambut besday ke 4 tahun di Kampung (Melaka) sekali dengan mak ngah. Masa ni muka agak sunburn sebab baru pulang dari family's day ofis ibu di A Famosa Melaka...sakan main air...





Masa ni hari lahir Dania ke 5 tahun. Masa ni memang Dania decided nak buat tepi tasik then after celebrate boleh main2 dan lepas itu lebihan cake diagih pada kengkawan...

Ini masa besday Dania ke 6 tahun sambut di Kg juga bersama nenek...


Masa sambutan besday Dania ke 7 tahun miss in action




Untuk sambutan besday ke 8 tahun agak ada kelainan sebab celebrate atas bukit. Anything untuk anak2 ibu dan ayah jika tidak melampaui batas asal mereka semua enjoy and happy..



Ulasan

Catatan Popular