MOMMA® Pregolact™: Milk Booster Terbaik & Susu Untuk Ibu Mengandung




Tidak seperti produk lain yang berada di pasaran, MOMMA® Pregolact™ diformulasi dengan Activ-4 Plus™ adalah produk susu dikhaskan untuk ibu hamil dan menyusu yang mementingkan kecantikan, kesihatan, tenaga ekstra, perkembangan bayi yang baik dan meningkatkan kuantiti dan kepekatan susu badan. 

MOMMA Pregolact sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung. Ia juga mengandungi Omega 3 yang penting untuk perkembangan otak bayi. Selain itu, ia juga kaya dengan makanan-makanan penggalak susu ibu seperti kurma, madu, zaitun, susu kambing, buah tin, delima, saffron dan habbatussauda. Ia mempunyai 2 pilihan perisa iaitu Vanilla Bliss dan Coklat. MOMMA Pregolact ini dapat memenuhi keperluan ibu mengandung dan ibu menyusu.

Displaying COKLAT 3.jpeg



Mengapa MOMMA® Pregolact™ merupakan milk booster terbaik?


MOMMA® Pregolact™ mempunyai pelbagai khasiat yang sesuai diamalkan oleh ibu mengandung dan ibu menyusukan anak. Antara khasiat MOMMA® Pregolact™ yang menjadikan ia milk booster dan susu untuk ibu mengandung terbaik adalah :

  • Menaikkan HB ibu mengandung
  • Kurang alahan (morning sickness)
  • Menghilangkan rasa letih, lesu dan penat
  • Anak cerdas dan bijak
  • Meningkatkan perkembangan otak
  • Mengelakkan sakit pinggang dan kejang kaki
  • Merawat stress
  • Merawat masalah kulit kepala gatal atau rambut gugur
  • Meningkatkan imunisasi badan
  • Mencantikkan kulit ibu dan bayi menjadi cantik dan mulus
  • Milk booster dan susu untuk ibu mengandung
  • Mengurangkan masalah kulit kering atau eczema
  • Mengurangkan risiko demam kuning
  • Tenaga ekspres buat ibu yang sering kepenatan




Pengalaman Mengamalkan MOMMA®Pregolact™



MOMMA® Pregolact™ mempunyai 2 perisa iaitu vanila dan coklat. Kedua-dua perisa sangat sedap cuma rasa coklat yang pekat dan lazat. Amalkan minum MOMMA® Pregolact™ pada waktu pagi selepas mengepam susu bagi ibu menyusu dan setiap pagi dan sebelum tidur bagi ibu mengandung. Susu lebih pekat dan produktif. Bayi pun lebih cepat kenyang dan dapat tidur dengan selesa tanpa meragam kerana susu yang cukup untuk nutrisi badan. Momma Pregolact memang sesuai sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung


Pada kebiasaannya sewaktu saya mengepam susu adalah saat dimana perut akan mula berbunyi kerana lapar. Saya pasti setiap orang akan merasai mengalami pengalaman seperti ibu. Jadi minum momma pregolact susunya pekat dan cepat mengenyangkan. Susu akan di manupulate semula kerana ianya adalah milk booster dan susu untuk ibu mengandung. 

Momma pregolact sememangnya milk booster dan susu untuk ibu mengandung terbaik kerana menghasilkan kuantiti susu yang banyak dan pekat jadi bayi pun cepat kenyang dan tiada masalah tidak cukup minum susu. Setiap kali saya mengepam satu hari dalam 3 sesi menghasil 10ml bagi setiap sesi. Alhamdulillah berikut gambar simpanan susu dalam 'fridge' saya kongsikan. Pengalamn ini sangat menggembirakan setiap ibu jika bayinya cukup munim susu, sememangnya momma pregolact milk booster dan susu untuk ibu mengandung terbaik



Bayi hakim lebih ceria dan aktif bila cukup menyusu. Alhamdulillah. Momma pregolact bukan hanya menghasilkan kuantiti susu yang banyak namun berkualiti kerana susu menjadi lebih pekat kerana ia adalah milk booster dan susu untuk ibu mengandung. Setiap hari memulakan hari saya tidak stress malah tidak sabar untuk mengepam susu untuk simpanan anak di rumah pengasuh.



Amalkan susu MOMMA® Pregolact™ sangat sesuai diamalkan oleh ibu mengandung dan menyusu badan terutama bagi yang mementingkan kecantikan, kesihatan, tenaga ekstra, perkembangan bayi yg baik dan mahu meningkatkan kuantiti dan kepekatan susu badan.

Dengan pengambilan segelas MOMMA® Pregolact™ setiap hari, pagi dan malam anda pasti dapat melihat sendiri perubahannya pada diri anda. Anda pasti lebih bertenaga dan memulakan hari dengan baik tanpa stress kerana ia adalah milk booster dan susu untuk ibu mengandung.

MOMMA® Pregolact™ telah terbukti amat bagus untuk diamalkan oleh ibu mengandung dan ibu menyusu. Proses mengandung dan penyusuan anak menjadi MUDAH dengan izin-NYA.


MOMMA® Pregolact™ adalah produk susu bernutrisi yang dapat membantu ibu mengandung atau menyusu untuk kekal sihat dan cergas dan dapat membekalkan nutrisi yang lengkap buat anak dalam kandungan atau anak yang disusui. Di samping meningkatkan penghasilan susu ibu. Ia sememangnya milk booster dan susu untuk ibu mengandung terbaik.



TERBUKTI BERKESAN dapat membantu meningkatkan kuantiti dan menambah kepekatan susu ibu. Kesan semulajadi dapat dirasakan jika diamalkan berterusan selama 7 hari. Selain diperkaya dengan pelbagai nutrisi dan rasa susu coklat yang sedap, tidak berbau hamis.

MOMMA® Pregolact™ juga adalah susu rendah lemak dan TANPA GULA. Mengandungi DHA, Asid Folik dan Kalsium.

Kini MOMMA® Pregolact™ dengan new advanced formula 

✔ PureMilk™
✔ Tiada gula
✔ Tiada krimer
✔ Rendah lemak
✔ Bahan-bahan semulajadi
✔ Penggunaan untuk 30 kali (1 bulan)

 membantu ibu hamil dan menyusu untuk kekal sihat dan cergas

 dapat bekalkan nutrisi yang lengkap buat anak dalam kandungan atau anak yang

disusui.

Antara kebaikan lain:-

 meningkatkan susu ibu

 memekatkan susu ibu

 meningkatkan tenaga buat ibu.

MOMMA® Pregolact™ diformulasi Activ-4 Plus™

 cantik, sihat, tenaga, perkembangan otak bayi yang baik dan meningkatkan kuantiti dan

kepekatan susu badan.




TESTIMONI MOMMA® PREGOLACT™



Testimoni Momma Pregolact,milk booster buat ibu hamil & menyusu


Testimoni Momma Pregolact,milk booster buat ibu hamil & menyusu


Testimoni Momma Pregolact,milk booster buat ibu hamil & menyusu


Testimoni Momma Pregolact,milk booster buat ibu hamil & menyusu


Testimoni Momma Pregolact,milk booster buat ibu hamil & menyusu








Untuk maklumat lanjut mengenai susu utk ibu mengandung dan menyusu (milk booster) MOMMA® Pregolact™ ni , korang boleh layari facebook dan website MOMMA®:









Susu utk ibu mengandung dan menyusu (milk booster) MOMMA® Pregolact™ ni juga boleh didapati di : 



MOMMA® Industries Sdn Bhd,

No 6-25-3, Tingkat 2, Jalan Medan Pusat Bandar 8A,

Bangi Sentral, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor



Hotline tempahan: 016-923 6962 / 016-924 6962



Google Map / Waze: Momma Club

Ulasan

Catatan Popular