Narinar Flutherapy Terapi Selsema Bayi




Anak selsema memang merimaskan, kadang-kadang sebab selsema anak-anak akan jadi cepat naik angin. Bila dah rimas dan rasa gatal-gatal diorang akan tenyeh hidung sampai melecet dan berdarah. So memang kesian dan sangat paham perasaan itu. Kalau nak tidur pun tak lena sebab terganggu hingus meleleh dan tersumbat, ini akan buatkan anak-anak tak cukup tidur. Kalau time sekolah pula bila selsema terjadi anak-anak menjadi kurang fokus dalam pembelajaran, mereka juga cepat marah, membrontak dan tantrum. So kesan selsema bukan sedikit masalahnya ia memberi kesan kepada rutin harian anak-anak setiap hari. Dan jika dibiarkan berterusan akan melarat dan mungkin infection pada paru-paru sangat bahaya. Jadi kena rawat segera walaupun pada awalnya hanya selsema dan batuk biasa sahaja.



So sebagai smart parents kena pandai pilih penawar atau sesuai untuk anak-anak agar masalah ini dapat di solve. Sekarang dah banyak produk organik untuk kegunaan luaran untuk merawat selsema dan batuk sekaligus.





PETUA HILANGKAN BATUK DAN SELSEMA

Baru2 nie masa Hakim kena selsema hidung berair merah jer. Mata pun macam gatal2. Sebagai parent kami sendiri pun rimas tengok anak tenyeh mata dan hidung.Tidurnya agak terganggu disebabkan batuk dan selsema so bila ada Narinar Flutherapy kami titiskan dalam 2,3 titik kemudian sapu pada bahagian dada, belakang dan tapak kaki. Selepas guna Narinar Hakim kelihatan lega dan selesa selang dua hari hingusnya kering dan batuk sudah beransur pulih secara alami memang  sangat bagus alhamdulillah. Baunya pun sangat harum sesuai untuk bayi dan kanak-kanak sebab ia adalah aromatherapy. 





Malam nak tidur boleh sapukan Narinar Sleep Therapy alhamdulillah tidurnya lebih tenang dan tidak terganggu, abang dan kakaknya pun pakai dan sangat bagus sebab bangun pagi pergi sekolah nampak lebih segar. Narinar ST sesuai ketika anak-anak sedang tantrum juga. InsyaAllah mujarab. Narinar juga ada untuk Tummy Therapy sangat bagus untuk merawat masalah kembung, cirit birit dan sembelit bagi keselesaan perut bayi.







PRODUK BAYI ORGANIK


Narinar mempunyai 3 pilihan produk iaitu:

  • NARINAR FT (FLUtheraphy)
  • NARINAR TT (Tummy Therapy)
  • NARINAR ST (Sleep Therapy)
Memang set lengkap yang mudah dibawa ke mana2. Wajib letak dalam beg sebab ianya compact senang digunakan bila memerlukan.



Apa yang kami suka dan rasa best tentang Narinar Flutherapy ni ianya 100% organik. Kita sedia maklum kulit bayi memang sangat lembut dan sensitif dengan produk-produk yang ada kandungan chemical

Kandungannya semua dari bahan semula jadi yang eksotik seperti ekstrak buah zaitun dari Mediterranean, lemon, lavender, pudina dan gam Arabic dari Tunisia yang berfungsi untuk melegakan selsema secara alami. 

Kandungan Narinar bukan hanya sebab ianya dari bahan natural tetapi selamat digunakan kerana diiktiraf oleh KKM.






TESTIMONIAL NARINAR


Ada beberapa testimonial yang mungkin sebagai parent ada masalah yang sama seperti di bawah








Alhamdulillah, setelah beberapa kali menggunakannya terbukti NARINAR FLUtherapy sangat MUDAH, SELAMAT berkesan melegakan simptom-simptom seperti selsema, batuk dan demam secara alami. Ia lebih kepada terapi semulajadi. Dapatkan segera T-Series Set lengkap ini untuk kegunaan harian satu family boleh guna :) . Sekarang Narinar tengah ada promosi jadi boleh cepat grab layari url Narinar.

Bagi yang ingin dapatkannya dengan diskaun 10% boleh masukkan kod: anakbonda10 ketika membuat pesanan. Cepat jangan ketinggalan. Anda pasti puas hati.

Macam Mana Nak Dapatkan Produk Best Ini?

Narinar HQ
No.2A-2, Jalan Puteri 2A/3
Bandar Puteri Bangi
43000 Kajang Selangor

No. Tel: 017-7171848

FB: NARINAR MALAYSIA-Terapi Bayi
IG: Narinar Malaysia

Ulasan

adianiez AIDA berkata…
izzat kalau selsema, memang aida ada beli oil = healing secara natural.
bagus produk gini zaman skang.
kurang kan kebergantungan terhadap ubat.
emarieys berkata…
Sangat elok ada simpanan Marinara Flutherapy kat rumah.bila ada dah ada virus selsema..terus saja sapu kat badan mereka
Abby Onety berkata…
Sebagai orangtua yang punya anak anak.balita hatus cerdas memilih obat untuk anak. Jika anak terserang selsema, sudah ada terapinya ya? Abby akan rekomendasikan ke teman gunakan NARINAR FLUtherapy
Airah Syahirah berkata…
Tengok banyak juga feedback positif produk ni sesuai untuk anak kecil kan.airah pun rasa nak beli simpan dalam beg satu senang bawa mana2
mama tisya berkata…
bila ank selsema pasti tk selesa...sure akan merengek ..nk tido pn tk lena.......dan menganggu juga rutin harian ...skarang byk juga produk organik bg membantu mengurangkan selsema. tq for sharing this product
nikkhazami berkata…
bagus juga ada ubat macam ni. kesian budak2 kalau selsema. buat diorg tak selesa
Suria Amanda berkata…
Menarik betul produk NARINAR ni...ramai ibu2 yang pilih kan..patut dan wajib ada dalam handbag dan perlu ada dalam setiap rumah..senang kalau anak- anak tak selesa boleh sapu je kan..
khai artzfar berkata…
wah baguslah! dekat mydin ada jual tak
Rawlins GLAM berkata…
Rawlins nak beli untuk diri sendiri boleh tak? Rawlins suka packaging dia yang simple and kecil - mudah nak dibawa ke mana-mana.
Jia Shin Lee berkata…
Narinar is really fast and easy to use, great to keep one at home just in case, especially when our weather i haywire recently.
Annur Syuhadah berkata…
Ehh sama la. AS pun ada minyak 3 serangkai ni. AS siap buat lilin DIY lagi guna minyak pati ST tu. Memang wangi dan menenangkan sangat bila dipasang dalam rumah.
JMR berkata…
Narinar ni dah boleh ganti minyak telon yang kuat baunya. Sangat berguna masa musim hujan utk elak anak sengsara dengan selsema..series kena ada benda ni
Mek Onie berkata…
Dia macam essential oil kan, suka gak bau-bau dia... berangin dan kita sendiri rasa lega je kepala,hee :D
mrsliez berkata…
Liez dan anak2 suka sgt dgn narinar tau.. bukan saja membantu batuk selsema tapi bau dia seakan mcm terapi utk tenangkan fikiran.
Betty's Journey berkata…
It seems a good products as everyone compliment the products. It prevents your kids from sick and promote a good sleep for the kids. Baby friendly products. Will recommend to my friends.
Bella Jamal berkata…
Produk Narinar boleh dipercayai. Dah ada kelulusan KKM dan yang pertama seumpanya di Malaysia.Ibu bapa mesti nak guna bahan organik dan alami dari guna ubat-ubat sintetik ni kan.
Zharif Azis berkata…
Banyak sungguh khasit penggunaan narinar flutheraphy nie yer utk kanak2. Patutlah laku keras produk nie di pasaran skrg. Rakans ekerja sy ada menjual nanrinar nie.
Alia Farhan berkata…
Sedap bau semua minyak terapi Narinar ni...
Kita suka diffuse yang ST tu...sedap ja tdoq...
Ruby berkata…
Produk NARINAR ni bagus, kalau amalkan. Anak akan terbiasa kita sering urut mereka. Nanti lama-lama, mereka mencari botol tu dan sapu sendiri. Wakakaka. Anak saya dah mula buat sendiri, cuma yang sleep theraphy saya buatkan sebab mereka tak suka sapu di leher. Geli katanya. Hahaha
Ruby berkata…
Produk NARINAR ni bagus, kalau amalkan. Anak akan terbiasa kita sering urut mereka. Nanti lama-lama, mereka mencari botol tu dan sapu sendiri. Wakakaka. Anak saya dah mula buat sendiri, cuma yang sleep theraphy saya buatkan sebab mereka tak suka sapu di leher. Geli katanya. Hahaha
Unknown berkata…
Assalamualaikum semua mommies kalau nak tahu lebih detail pasal Narinar mommies boleh contact saya yer. Saya mama mar stokist Narinar. Tengah ada promo sampai 18/5/18
Mama Mar - 017-6641119

http://Narinarcombohariibu.wasap.my
Unknown berkata…
Alhamdulillah bagus sgt puan..sy pun guna dekat anak. Standby siap dlm handbag
Unknown berkata…
Bagus sgt..Alhamdulillah sy pun dah guna dekat anak2 sy. Standby siap dlm handbag senang bawe jenjln.

Catatan Popular