Printcious Creates Beautiful Memories For Mother’s Day Special

Kadang-kadang agak pening memikirkan bila tibanya hari istimewa yang tersayangkan? Tak kiralah Birthday ke, Annivesary ke, Graduation Day ke, “Hari Ayah” or “Hari Ibu” ke :) 

Pergi cari barang di kedai cenderahati atau di shopping complex kadang-kadang tak memenuhi citarasa sudahnya kaki yang penat dan lenguh  sebab berjalan. Bulan Mei nanti merupakan bulan istimewa buat insan bergelar ibu iaitu “Mother’s Day”so why not kita bagi something special gifts for mother yang ada sentimental value buat ibu tersayang. Walaupun hari2 adalah hari ibu kan, so ada berita baik untuk anda iaitu anda boleh ‘cipta’ sendiri produk yang best-best mengikut kemahuan anda.

Nak tahu caranya?

Design Sendiri Hadiah di Printcious 


Hanya perlu layari Printcious kita dah boleh memilih sendiri hadiah mengikut kategori jantina dan celebration tertentu. So keje mudah tak perlu fikir banyak just ketik2 jer pada web yang mana perlu.


Antara List Cadangan Hadiah Yang Korang Boleh Pilih di Printcious:
- Design T-shirt sebagai hadiah 
- Design Puzzle Gambar sebagai hadiah 
- Design Mug sebagai hadiah 
- Design PU Leather sebagai hadiah 
- Design Baby Rompers sebagai hadiah 
- Design Keychain sebagai hadiah 
- Design Phone Case sebagai hadiah 
- Design Cushion sebagai hadiah
- Design Graduation Gift
- Design Untuk Gift For Him / Gift For Her






Dalam senarai barangan printcious yang paling menarik perhatian bantal cushion sebab size bantal tu jugak agak besar 40cmx40cm. 

Jom cara-cara tempah dengan printcious.


Pilih nak beli yang mana satu. Contoh pilih cushion dan ambil yang motivation quotes. Then klik jer.

Kalau nak edit2 boleh tekan kotak biru tu yang ada tertera "Customize It". If tak nak edit terus klik “Add to Cart”.



Untuk step ini, sebelum klik “Check out”, kalau ada voucher boleh masukkan dan kita akan dapat harga selepas diskaun mengikut voucher tersebut. Kemudian baru klik “Check Out”.

Seterusnya isi detail seperti alamat pengeposan, cara penghantaran, cara bayaran dan “review order”. Lastly, klik “Confirm Order” then selesai. 

Pengeposan dalam 3 hingga ke 6 hari untuk proses penghantaran.  Penghantaran percuma jika kita membeli melebih RM90. Sekarang tengah ada promosi diskaun 20% sempena Mother’s Day Special so cepat2 grab.

“If you are looking for best button badge for company, don’t forget to contact them.

Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, event photo booth is your best entertainment.”


Untuk maklumat lebih lanjut:


Ulasan

Catatan Popular